Tall in Japan!

Tuesday, November 14, 2006

Hadd besøk av Tomonori, en kompis fra Japan, fra torsdag t lørdag forrige uke så på fredan va vi på "Norway in a nutshell". Det betyr at æ for første gong sia æ flytta t Bergen ha sett fjordan rundt her. Va en veldi fin tur der vi va super heldi me vere ettersom vi dro fra Bergen t Voss me tog før det byint å regn i Bergen og fekk først regn når vi kom tbake hit igjen.


Ettesom det itj akkurat e høy sesong no så va det itj så mang som va me, men vi traff to andre japanera som jobba og tok bilda for et blad i Japan som æ da ikke huske navne på, men iallefall så tok dæm bilda av oss å så kanskje vi e me i neste nummer som dæm skull seinn mæ i posten i januar:)

1 Comments:

  • Tenkte det var på tide med en oppsummering av året som har gått, siden samen da var så snill og gi meg 2006.....og enda snillere og gi meg deler 2007 siden deler av 2006 ikke akkurat stod opp til forventningene, men summa summarum, så har det vel ikke vært så aller verst; jeg kan vel nevne høydepunkter som Håkan konsert, det var ikke så ille å bli 29 for andre gang, småfotan som blir godt tatt vare på, mandager med samebesøk, samen som bodde hos vingen, siv stormo holtan på besøk i bergen va en hit (pluss endre og kjetil), øyafestivalen, tammy t, turbostipend, ro tur på storelungen som det aldri ble noe av, mye en grilling på taket, en smørblid ving på morgenkvisten-priceless, hyttetur med BSI- forever young I want to be forever young.....tror jeg stopper der. til min kjære same, du er fantastisk, må dina dagar bli guld i ditt liv. ha det hur bra som helst i 2007 og det har jeg planer om også...Forever young I want to be forever young............Husk nå å ta skikkelig av på nissefesten og hils alle så mye fra meg...
    Peace and Love...
    dingdingdingdingdingdingdingdingdingdingdingding....hvilken sang er det??????

    og hvem va den heldige vinner av verdens søteste kalender des 2006- Det va mæ!!!!
    HH

    By Anonymous Anonymous, at 8:44 AM  

Post a Comment

<< Home