Tall in Japan!

Saturday, January 07, 2006

LØRDAG og Nicola e tbake å vi ska ut på karaoke og fylla for å itj legg nå imellom! Vi ska ut me iallefall to japanera t og kanskje det kjæm nån fleir etterkvart:)
Skole fra tirsdag av og må vel innrøm at samen itj ha vårre altfor flitti i ferin men har tre uka på oss no før eksamen så det bli bra!(krysse fengran:)
men no e det white russian og sapporo draft! Nicola:Downing Shots Samen: Double Fisted Chugger

For å over t nå helt ainna så fekk æ bilde her for nån daga sia å æ tenkt at det MÅ jo publiseres:) kjæmpesøtt sant?
nån som ser kæm det e?






2 Comments:

  • Hallooooo... Jeg finner ikke noen adresse her jeg, bare en hel masse skravling paa troendersk. Men saa lenge det er skriftlig saa faar jeg jo for en gang skyld med meg noe, da! En fordel aa selv kontrollere tempoet:) Men hvis du vil ha julegaven din foer utepilssesongen paa aker brygge ringer inn igjen, saa trenger jeg en adresse! Her er det forresten kaldt! SKVIIIIIIIIIIIS:) Naa er det bare om aa gjoere aa finne ut hvordan dette funker da.... aassen faar jeg denna meldingen ut da???? Logg inn??? Si mae.....

    By Anonymous Anonymous, at 10:29 PM  

  • Kan jeg skrive æ, ø, å også??? Det er jo helt utrolig!! Ja, teknologien nå til dags altså... Det er jo fantastisk!! Det gjør det jo selvfølgelig mye lettere for alle små trøndersamer rundt om på kloden! Spesielt dem som må skrive veldig fort for å holde tritt med talestrømmen, uten å nevne navn, altså!!

    By Anonymous Anonymous, at 10:35 PM  

Post a Comment

<< Home